Sadece bir Site

Yazar aranıyor bizimle yazmak ister misin ?

WebKnock yazarlarına yazar katarak yola devam etmek istiyor. Bu yüzden ucu açık bir yazar alımı başlatıyoruz. Zaten bu işe bütün bloglar/blogcular toplandık diye başladık. Tüm blogseverleri bir araya toplamaya çalıştık.

WebKnock de yazmak, sadece yazılarınızı web’e koyup saklamak değildir. Yazılarınızı okuyup cevap yazmak isteyen kişiler olacaktır. Bu da blog yazarı olmanın ayrı bir güzelliği.

Öncelikle biz biliyoruzki buralarda yazmamızın nedeni yalnızca günlük tutmak için değil. Öyle olsa birçok insan sadece defter-kalem ile bunu yapabilir ya da blog yazarları bloglarını erişim izinli yayınlayabilirlerdi.

Bir yazar neden yazmak ister? Cevabı şu ki; bir yazar öncelikle okunmak ister. Tabiri caizse meşhur olmak ister. 

Peki WebKnock da neler yazabilirsiniz?

Aklınıza gelen her şeyi. Tek bir şartımız var. Yazdığınız özgün yazıyla okuyucunuz ya bir şey öğrenmeli, ya eğlenmeli, ya da içinden iyiki okudum bu yazıyı diyebilmelidir. Yani içeriğin faydalı bir şeyler olması şart. Bu anasayfamızda gördüğünüz kategorilerden biri de olabilir veya herhangi bir makale, paylaşım, hikaye, şiir, düzyazı yazısıda olabilir. Bir gazete, dergi veya kitap yazarı vs. olmaktan farkı yok internet yazarlığının. Hatta sizin yazılarınız soba tutuşturucu olarak falan kullanılmayacağı için şanslısınız bile.

Peki burada yazarsam ne kazanırım?

Gönüllü yazarlar arıyoruz, para kazanmak öncelikli amacımız kesinlikle değildir. Yazılarımızın daha çok okunması, daha çok okuyucu için yazıyoruz. 

Gelelim bunun dışında karınıza. Bir para kazandığımız takdirde sizinle paylaşabiliriz. Onun dışında burada yazarak yine para kazanabilirsiniz. Nasıl mı? Tanıtım yazılarıyla. Şirketler ve siteler tanınmak için tanıtım/reklam yazıları isteğinde bulunuyorlar. Sizin pazarlama yeteneğinize göre yazı başına burada yazdığınız yazılardan para kazanabilirsiniz.



Eger bizimle birlikte yazmak istiyorsaniz hemen iletisime gecin.

blog-destek@hotmail.com
34brkcn96@gmail.com







  1. ben olrum facebook : http://www.facebook.com/tesintere.producion?ref=tn_tnmn

    YanıtlaSil
  2. Yazı yazmayı seviyorum. Yazı yazmanın yanı sıra farklı insanlarla tanışmak, sohbet etmek ve grup çalışması yapmaktan büyük keyif alıyorum. Eğer bir yazı filan isterseniz bana facebooktan mesaj atmanız yeterlidir.https://www.facebook.com/sahinhayad?ref=tn_tnmn

    YanıtlaSil

  3. ODTÜ Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi 4. sınıf öğrencisiyim. 2009 yılında ODTÜ'de eğitime başladığımdan bu zamana kadar çeşitli dergi ve sitelerde makale yazarlığı, haber çevirmenliği ve dergi editörlüğü yapıyorum.

    http://blog.metu.edu.tr/e173385/hakkinda/
    makaleyazari@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. Snan52@gmail.com

    sınema tv okudum saglıkla veya cinsellikle ilgili herhangi bi baslık varsa makale gonderebılırım,

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, Viyana'ya, Viyana Üniversitesinde okumak için gittim. 3 senenin ardından geri dönmeye karar verdim. Şimdi yeniden sınavlara hazırlanıyorum. Bu süre içinde 5 ay boyunca bir dizi sitesine yazı yazdım. Şimdi ise farklı konularda makalelerim olsun istiyorum. Bir çok ilgi alanım var. Bana buradan ulaşabilirsiniz. muge_bgn@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar.Uludağ Üniversitesinde Kimya bölümü okuyorum fakat iş hayatıma Edebiyat alanında devam etme kararı aldım.Beş veya altı ay önce hikayeler yazmaya başladım, yazdıklarım yakınlarım tarafından beğenilince de bir kaç roman taslağı hazırladım.Şimdi bu alana yönelerek kendimi geliştirmek istiyorum, her türlü yazı yazabilirim.Metin yazarlığı konusunda oldukça yeniyim fakat başarılı olacağıma inancım tam. armaganaltinkaynak@hotmail.com

    YanıtlaSil

Yorum Kuralları:
1- Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2- Yazım ve dilbilgisi konusundaki hassasiyetinizi yorumlarınızda da gösteriniz.
3- Her zaman nazik bir üslup kullanmaya özen gösteriniz.
4- Yukarıdaki kurallardan herhangi birine uymamanız durumunda, site sahibi yorumunuzu yayınlama ya da yayınlamama hakkına sahiptir.

Blogger tarafından desteklenmektedir.