Sadece bir Site

Yorgunluk...
Merhaba arkadaslar.Bugun gercekten cok yorgunum.Inanirmisiniz gozlerim sanki 100 kilo birisi asilmisda barfiks cekiyormus gibi kapaniyor.Bu aralar basindan kalkamadigim dizi var.Sadi The Vampire Diaries.Dungece saba 06.30'a kadar onu izledim.Bolum bittikce digerkine basliyordum.Bugunde sabah 11.00 gibi kalktim.Yaklasik 5 saatlik bir uyku ila hala ayaktayim.Sadece Bu kar olsa iyi.Arkadaslarimla 2 saatlik baketbol maci yaptik.Daha sonrada yaklasik bir bucuk saat Guitar HERO oynadik.O an cok zevkliydi ama su anda ayakta duracak halim yok.Yorgunluktan oluyorum.Son cumleyi bes kere bastan yazdim anca dogrusunu yazabildim.Dusunun artik durumumu.Ben birazdan kestirecegim.Hadi hepinize iyi geceler.
İlgili Aramalar: kisisel,yorgunluk,basketbol,uykusuzluk,az uyku

Yorum Kuralları:
1- Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2- Yazım ve dilbilgisi konusundaki hassasiyetinizi yorumlarınızda da gösteriniz.
3- Her zaman nazik bir üslup kullanmaya özen gösteriniz.
4- Yukarıdaki kurallardan herhangi birine uymamanız durumunda, site sahibi yorumunuzu yayınlama ya da yayınlamama hakkına sahiptir.

Blogger tarafından desteklenmektedir.