Sadece bir Site

WhatsApp Nasıl Yüklenir?
Evet arkadaslar bugun sizlerin cok fazla ilgilendigi telefon uygulamasindan bahsedecegim.Neredeyse Whatsapp kullanmayan kalmadi.Ben haric.Benim kullanamama nedenim telefonumun Bada isletim sistemine sahip olmasi.Whatsapp da sadece belli isletim sistemlerine uygun olarak uretilmis.Beni bu uygulamadan mahrum birakiyorlar.Zaten asagida hersey anlatiliyor.Ama yinede aklinizda bir soru kalirsa sormaktan cekinmeyin...

WhatsApp Nedir ?

WhatsApp telefon numarası üzerinden ücretsiz mesajlaşma imkanı sunan bir programdır.WhatsApp'ı Anroid,iOS,BlackBerry ve bazı Nokia telefonları desteklemektedir.

WhatsApp İndir

WhatsApp İndir Android Market 
WhatsApp İndir App Store
WhatsApp İndir Nokia Ovi
WhatsApp İndir BlackBerry App World
WhatsApp İndir Windows Phone

WhatsApp QR Code:

Yukarıda size uygun platformdan WhatsApp programını indirip kurabilirsiniz.Programı kurduktan sonra kolay kurulum ile kurmalısınız.Daha sonra rehberinizdeki numaralardan WhatsApp uygulaması olanları listenize ekleyebilirsiniz.

WhatsApp Nasıl Yüklenir Resimli Anlatım


 

 

 

Yorum Kuralları:
1- Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2- Yazım ve dilbilgisi konusundaki hassasiyetinizi yorumlarınızda da gösteriniz.
3- Her zaman nazik bir üslup kullanmaya özen gösteriniz.
4- Yukarıdaki kurallardan herhangi birine uymamanız durumunda, site sahibi yorumunuzu yayınlama ya da yayınlamama hakkına sahiptir.

Blogger tarafından desteklenmektedir.